Casa Sofiya

Friday, November 4, 2011

T.G.I.F :)

I had lunch with one of my good friend today. Since i pontengkan Dina today, am free for lunch kebetulan Doreen beep me on skype ajak lunch... ;). We went to KLCC with her new car...woohooo!! jelouse!!! but am happy for you...

Normally if I jumpa Doreen sure AA akan ikut sekali but hari ni kan Friday...tak boleh lah ikut. next time we will definitely angkut dia sekali. banyak yang kami bualkan...dari hal office sampai lah family issue....hahaha...tiap kali jumpa sure cerita berkisar yang sama aje...haishhh...bila lah kan nak settle prob kita ni kan Doreen...heehe just go with the flow....itu lah jawapannya...well, ife is not as rosy like we may wish....:) tapi kita tetap bersyukur kan...Alhamdulillah...ada lagi yang lebih teruk dari apa yang me and Doreen alami...

Kalau dah jumpa 2 hr pun tak terasa...time to say till we meet again...doreen send me back to office around 2.45 pm...heheh lambat... nasib baik boss takda... P



Later peeps!!

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG