My fb status last night : "why everytime nak cuti panjang sure kerja datang mencurah-curah.........bla bla bla...." :: and today jeng jeng jeng....my boss belanja lunch @ melting pot, Concorde KL....hmmm sapa bagitau dia I complaint erk...:P. Since he is also Chairman of Concorde KL, so mana lagi lah kan...hahaha...Melting Pot jer lah...he asked me to invites other PA's on my floor but out of 6, only 3 can make it, Najah, Nurul and me ;), the rest can't make it because of other priorities and appointments (rugi korang my boss bukan selalu belanjer pung :P). At first I though my boss nak join, rupanya tidak phewwwww!!! if not, alahai nak makan kena protocol jugak ke...tak sanggup weh...tak kenyang! Bila I bagi tau my boss tak join hahaha semua yipppiieee!! apa lagi berjimba lah 3 of us...
 |
| Sirap Limau yang cantik :) |
 |
| Japanese pizza - must try! |
 |
| My Sushi... |
 |
| moi...ahaks macam satu team jer dgn restaurant's deco... |
 |
| with Badrul of Concorde... |
 |
| Desserts yang sangat best...I luv them all!! |
Dan macam2 lagi yg dah masuk dalam perut nih...thank you Concorde boss for the lunch, terima kasih daun keladi, lain kali boss boleh call concorde lagi, ahaks!!
Later peeps!!