Casa Sofiya

Showing posts with label enggagement. Show all posts
Showing posts with label enggagement. Show all posts

Thursday, August 29, 2013

Casa Sofiya Resources...My Journey Begins...

Alhamdulilah...went to Suruhanjaya Syarikat Malaysia and yes!! Casa Sofiya Resources dah register...yeay!!



Thanks Nurul coz temankan pegi buat semua ni.. I have some really big hopes right now...semoga dipermudahkan...

Monday, March 25, 2013

Enggagement

Preparation tak sampai 2 minggu or maybe 2 week lah kot...since she is anak Mak Long I yang bungsu and my Mak ada soft spot dengan perempuan sorang ni hehhee...and I loike membuat benda2 macam ni,..terjadilah hantaran2 bertemakan flora pink purple...amikk kau!!

Antara pic masa preparation



bekas for hantaran




gift for guest...5 jam buat chocolate ni..


bunga pelamin...

Ini pulak mini pelamin hehhee...simple jer janji ada kan...idea bersama dengan my cousins...and hantaran2 yang siap digubah :)



bunga pelamin...yes sendiri gubah :)


hantaran yg dah siap...

Ini la makcik yang bertunang tu...make up hari bertunang I jugaklah jadi bidan terjun...hahahah...jadilah kan asal tak buruk sangat...

Khamisah...


hehehe..antara mak mak dara yang agak meletop lah kononnya,,,

yours truly and khamisah

For Khamisah and Amry...semoga hari Bahagia akan menjelma...jaga perhubungan...Inn Shaa Allah...

NUFFNANG