Casa Sofiya

Showing posts with label passion. Show all posts
Showing posts with label passion. Show all posts

Saturday, October 26, 2013

Masak dan Makan.. :)

what I cooked what I ate :)

Paprik

Apam Polca Dot yang gebus!!

Siapa nak order bole...my mum choc chips

crunchy, sedap!!

Bread and cheese Murtabak :)
nak resepi minta saja ya... :)


Monday, March 25, 2013

Enggagement

Preparation tak sampai 2 minggu or maybe 2 week lah kot...since she is anak Mak Long I yang bungsu and my Mak ada soft spot dengan perempuan sorang ni hehhee...and I loike membuat benda2 macam ni,..terjadilah hantaran2 bertemakan flora pink purple...amikk kau!!

Antara pic masa preparation



bekas for hantaran




gift for guest...5 jam buat chocolate ni..


bunga pelamin...

Ini pulak mini pelamin hehhee...simple jer janji ada kan...idea bersama dengan my cousins...and hantaran2 yang siap digubah :)



bunga pelamin...yes sendiri gubah :)


hantaran yg dah siap...

Ini la makcik yang bertunang tu...make up hari bertunang I jugaklah jadi bidan terjun...hahahah...jadilah kan asal tak buruk sangat...

Khamisah...


hehehe..antara mak mak dara yang agak meletop lah kononnya,,,

yours truly and khamisah

For Khamisah and Amry...semoga hari Bahagia akan menjelma...jaga perhubungan...Inn Shaa Allah...

NUFFNANG