Casa Sofiya

Showing posts with label birthday. Show all posts
Showing posts with label birthday. Show all posts

Monday, October 20, 2014

Birthday Mr H ~ 19 October 2014

Alhamdulillah semalam 19 Oct 2014 dapat sambut birthday Mr.H secara sederhana tapi amat bermakna, sebab kali ni sambut birthday dengan BFF dia MR. A yang berkongsi tarikh yang sama. I dengan Noris (wife Mr A) rancang buat sekali and our kids pun excited. Noris tempah kek and try book chillies kat Empire Mall. 


Bersama suami kesayangan masing masing ahaks!

Birthday boys with their girls





We love you so much Mr. H, Happy Birthday my dear  husband, May Allah SWT  always give you good health, happiness and all the best for you and our family...Amin ya robbal  alamin we ♥ you  :).

Thursday, October 24, 2013

Salam and hello peeps!!

Sedar tak sedar dah nak end oktober dah...time flies so fast...kejap jer dah end year :). apa ada dalam bulan oktober dalam idazaini?


selain dari PMR, Hari Raya Aidil Adha jatuh dalam Oktober jugak kan...

Tahun ni mcm Raya puasa pulak memmag we all beraya...dari sg buloh ke batu 5 kepong, ke selayang, ke keramat and Kajang. Makan sampai pengsan!!

moi and my eldest

juadah pagi raya

October juga Mr H Birthday :) we celebrate sekali dengan my niece yang nak balik Mesir di Bagan Lalang 

Cake yang sedap sangat..choc butterscotch cheese...nak order bole nanti I bagi contact no....memang sedap!! 

Baba ke Adam yg sambut Birthday ni :p


yummmyyy!!

Hantar my niece kat airport :) bila plak org nak hantar I ni :p





Yang paling sedih jadi Oct ni 22 Oct :(




I have cracked a bone in the side of my left foot. huhuu seksa sangat tapi redha dengan ujian Allah ini......

till then...later peeps!!!


Wednesday, July 24, 2013

Adam turns 5

My baby turns 5 on 23rd July...Happy Birthday Adam Rayyan...mama doakan Adam menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan di akhirat...



Alhamdulillah...melahirkan Adam senang sangat...sakit memang la sakit tapi...how to say ehhh...tak la sakit yang sampai mcm serik nak pregnant lagi...heheh...dalam confiment pun tak banyak ragam...I had good sleep tu yang badan makin gemuk...thank you Allah kerana melengkapkan keluarga kami...memang teringin sangat anak lelaki :)...


We had small party for Adam kat rumah my parents in law...lepas berbuka puasa Adam potong kek Ultraman yang dia pilih sendiri :)..

Sunday, June 9, 2013

Nurin's 15th Birthday

8 June 2013, My eldest Nurin celebrate her 15th Birthday...


Yours truly yang bake and deco cake ni....hahhaa...sangat la buruk but I masak dengan penuh kasih sayang hehehe...






Sunday, March 24, 2013

Dina 11th Birthday

23 March 2013

Dalam kesibukkan menyiapkan barang2 for my cousin enggagement...sempat jugak lah we celebrate Dina's Birthday. Dah 11th anak mama...dah besar dah...cepatnya masa berlalu...

Ordered cake from Yatt...dah peminat One direction...


small do @ maklong's house with her cousin, Umi, Aunties and Onyang...

Mama doakan Dina sentiasa dilindungi Allah, menjadi anak yang solehah...amin...


Friday, March 23, 2012

Dina is 10th today...

A special little lady in my life turns 10 years old today...


Dearest Dina,
Wishing you a very Happy Birthday ...
Dina bambam mama :)
we gonna have a little celebration at Nenek's house tonight :) (as per your request)

Mama love you so much..and your Baba does too...ehhh...kakak and Adam too...
you are still my baby in so many ways...and yet...
you are becoming such a big girl :)
am proud of you and Mama doa kepada Allah supaya Dina dirahmati di dunia dan di akhirat,
sihat walafiat,  terang hati, rajin solat, jadi anak yang solehah...
dan semoga Dina berjaya mengejar cita-cita Dina ..amin....

Wednesday, October 19, 2011

Birthday Wishes For Someone We Love So Much!



You are our desired person in the world and


Alhamdulillah… we feel blessed to be part of your life.


Your optimistic view on life is always an encouragement


to us and we are tremendously thankful


to have that influence in our life.


You have our greatest respect, admiration and love.


We look forward to living out the rest of our life with you


Happy 41st Birthday My Darling/Baba,


our Dua to you… May Allah bless you with good health,


lots of wealth, peace, prosperity and happiness


and we hope all your birthday wishes come true…


InsyaAllah…Amin…




NUFFNANG