Casa Sofiya

Sunday, December 16, 2012

I love him and adore him...Tun Mahathir Mohamad

He's the best PM i've ever known. There's no words to describe how I adore him...
Tun Dr. Mahathir Mohamad

Last night, I have attended PTD Alumni Dinner at The Royal Chulan Hotel . My boss is the President  of PTD Alumni ni so..everytime PTD ada dinner I have to get involve. and last night la I get a great opportunity to meet and chat to Tun Dr. Mahathir Mohamad :).


When I get to know that Tun is coming..dah simpan niat...mesti nak jumpa dia kalau tak pun dapat salam jadi lah...hehee I know...I know...teruk kan but I tak kisah...I love him...he's a great leader! Mr. H pulak bagi I mission bawa 2 buah buku Tun "a doctor in the house" both English and Malay version untuk I dapatkan Tun's signature...aiyoo boleh kah? yes! dengan izin my boss my mission accomplished...masa I terhegeh-hegeh bawak buku tu I saw Tun dah senyum2 jer...sambil kuarkan pen...bila I sampai he said "saya tau mesti ada orang yang bawak buku, tu sebab saya bawak pen sendiri" hehhe...yes I did it!...dapat salam buat kali ke lapan (hehe siap kira ok..) dan chit chat dengan dia buat kali kedua.. :) double happy...

Picture? yeah ada....tapi the person yg amik picture ni yang nervous sampai ambik pic tak berapa clear...hehehe anyway thanks to syahida...

priceless!

Breakfast Geng!

@PTD Alumni Dinner
Okay...mission accomplished!... till then good night peeps!


No comments:

Post a Comment

NUFFNANG