Casa Sofiya

Friday, November 25, 2011

Treat-lunch-out...

My fb status last night : "why everytime nak cuti panjang sure kerja datang mencurah-curah.........bla bla bla...." :: and today jeng jeng jeng....my boss belanja lunch @ melting pot, Concorde KL....hmmm sapa bagitau dia I complaint erk...:P. Since he is also Chairman of Concorde KL, so mana lagi lah kan...hahaha...Melting Pot jer lah...he asked me to invites other PA's on my floor but out of 6, only 3 can make it, Najah, Nurul and me ;), the rest can't make it because of other priorities and appointments (rugi korang my boss bukan selalu belanjer pung :P). At first I though my boss nak join, rupanya tidak phewwwww!!! if not, alahai nak makan kena protocol jugak ke...tak sanggup weh...tak kenyang! Bila I bagi tau my boss tak join hahaha semua yipppiieee!! apa lagi berjimba lah 3 of us...

Sirap Limau yang cantik :)

Japanese pizza - must try!

My Sushi...

moi...ahaks macam satu team jer dgn restaurant's deco...

with Badrul of Concorde...



Desserts yang sangat best...I luv them all!!
Dan macam2 lagi yg dah masuk dalam perut nih...thank you Concorde boss for the lunch, terima kasih daun keladi, lain kali boss boleh call concorde lagi, ahaks!!

Later peeps!!

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG