Casa Sofiya

Monday, November 19, 2012

My new baby - Galaxy Note 2

Helooo meet my new baby... Last week Mr.H got me this...

I've never imagine nak pakai phone ni ( tapi sangat tertarik dengan Iphone 5 *wink*), I masih setia dengan my blackberry yang tak la secanggih mana. Sebab dah terbiasa guna rasa sangatlah senang. I pun never been a huge fan of Samsung...tak pernah ada pun Samsung phone. Bila dah dapat for free I okay jer la :)

Now... I am so  in love with the big screen...walaupun phone ni agak besar tapi senang nak baca. The picture and sound quality is amazing! fast and easy to use walaupun masih terkial2...typo error melampau sampai bila whatsapp dgn kawan2 they all gelakkan  hehheh almaklumlah jari ku terlebih comel...janji uols paham apa ku tulis kannn.

Omg! the S-pen does a great job converting the handwriting to text...awesome kan :) mula2 tak la teruja sangat tapi bila dah tau fungsi S-pen ni...its just like wowww!

It has been 7 days since I've got this baby and I have to tell you, I absolutely love it! hehehe dah la day and night I played with my baby, godek sana sini, install apps hehehe sure Mr. H regret ni...alaaa biasa la benda baru kan...free pulak tu...teruja lebih sikit lahh.

Okay...later peeps!

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG